Dag 4: Monterey - Big Sur - 75km - 1250 klim meter - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Els Breukink - WaarBenJij.nu Dag 4: Monterey - Big Sur - 75km - 1250 klim meter - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Els Breukink - WaarBenJij.nu

Dag 4: Monterey - Big Sur - 75km - 1250 klim meter

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Els

26 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Big Sur

De dag begon met een frisse duik in het zwembad, na weer een ongestoorde nacht.
We startten op een prachtige, zeer mondaine route met fraaie vergezichten en uitzonderlijk luxe woningen.
De ochtendkoffie genoten we in een golfresort. De schoonheid van de kust bleef daarna onverminderd. Uiteindelijk kwamen we weer op de ons vertrouwde highway (een stukje daarvan was gesponsord door Rotary, zo vlak als een spiegel) en zonder enig probleem of bijzonderheid bereikten we onze eindbestemming. We besloten de tocht met weer een duik in het zwembad en de dag eindigde met een maaltijd in een typisch Amerikaans restaurant, waar alles kan en de porties zo enorm zijn dat we, hoewel goede eters, met zijn drieën aan één portie genoeg hebben.